Klacht of misstand melden

  • Ben je ontevreden?

    Dat vinden we erg vervelend! Lees hier wat je kunt doen:

    Wij zijn trots op onze kinderopvang en stellen alles in het werk voor de tevredenheid van ouders en hun kinderen. Soms kan het zijn dat je toch niet helemaal tevreden bent. Je kan je met je ontevredenheid wenden tot één van de vestigingsmanagers of tot Bart en Jeanine. Samen proberen we de klacht te behandelen en tot een oplossing te komen. Lukt dit niet, dan heeft Kids voor Kinderen een intern klachtenreglement. Dit kunt u hier downloaden en lezen.

    De Geschillencommissie
    Als blijkt dat we de ontevredenheid of klacht niet kunnen wegnemen, dan heb je de mogelijkheid om deze aan te melden bij de Geschillencommissie Kinderopvang. Kids voor Kinderen is hierbij aangesloten.

    Voor meer informatie over de geschillencommissie vindt  je op deze website: De Geschillencommissie Kinderopvang of lees je in de speciale brochure van de Geschillencommissie. Deze brochure kan je hier downloaden. Wil je een klacht melden? Klik dan op deze link en volg daar de aangegeven stappen.